2.2.2-01-(2002) Burgerjaarverslag 2002 : hoe staat het met de dienstverlening? wat kan beter? zijn er klachten? welke activiteiten zijn er in uw buurt? welke inspraakprocedures zijn er georganiseerd?, 2003 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:2.2.2-01-(2002)

Kenmerken

Titel:Burgerjaarverslag 2002 : hoe staat het met de dienstverlening? wat kan beter? zijn er klachten? welke activiteiten zijn er in uw buurt? welke inspraakprocedures zijn er georganiseerd?
Auteur/Vervaardiger:Celine Grol
Peter Oet
Jorien van Santen
Corporatieve auteur:Gemeente Almere
Editie:2002
Plaats van uitgave:Almere
Uitgever:Gemeente Almere
Datering:2003
Paginering:32 p.
Illustraties:ill., foto's, tab., graf.
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:Archief 22
Aantal:1
Annotatie:Fotografie door: Prospero, Almere
Met voorwoord van: Hans Ouwerkerk, burgemeester van Almere
Materiaalsoort:Verslag
PDF
Samenvatting:De gemeente Almere wil met het Burgerjaarverslag haar prestaties duidelijk meetbaar maken. Niet als doel op zichzelf, maar om inzicht te krijgen in het eigen functioneren, en vooral: om verbetering mogelijk te maken. Dat is in het directe belang van de burgers en de relatie tussen burgfers en de gemeentelijke overheid.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Geen beperkingen
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1499130
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en