11.1-40 Beeldvorming Almere : het imago van Almere : het beeld van opinieleiders en bedrijven over deze stad : tweede meting, 2000 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:11.1-40

Kenmerken

Titel:Beeldvorming Almere : het imago van Almere : het beeld van opinieleiders en bedrijven over deze stad : tweede meting
Plaats van uitgave:Hilversum
Uitgever:Intomart
Datering:2000
Paginering:[164] p., bijl.
Illustraties:ill., graf., tab.
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:11.1-B
Aantal:1
Annotatie:Een telefonisch onderzoek uitgevoerd door Itomart b.v. te Hilversum ten behoeve van Stichting Stadspromotie Almere
Materiaalsoort:Onderzoek
Enquête
 

Descriptoren

Items:  BEDRIJFSTAKKEN (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  OPINIEONDERZOEKEN (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  MARKETING (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  ALMERE (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  IMAGO (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  ONDERNEMINGEN (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1526559
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en