6.1-22 Het belang van mobiel onderzoek en andere vormen van kwalitatieve marktverkenning, -1993 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:6.1-22

Kenmerken

Titel:Het belang van mobiel onderzoek en andere vormen van kwalitatieve marktverkenning
Corporatieve auteur:MSA Marktverkenning. Buro voor Produkt & Kommunikatieonderzoek
Plaats van uitgave:Almere
Uitgever:MSA Marktverkenning
Datering:voor 1993
Paginering:[6] p.
Illustraties:ill., foto's, afb.
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:6.1-B
Aantal:1
Materiaalsoort:Rapport
Brochure
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Geen beperkingen
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1588933
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en