11.1-41-B Het stadskompas : de rol van stadsbeleving in het city marketingdomein, 2006 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:11.1-41-B

Kenmerken

Titel:Het stadskompas : de rol van stadsbeleving in het city marketingdomein
Auteur/Vervaardiger:Reinier Engelen
Plaats van uitgave:Enschede
Uitgever:Technische Universiteit
Datering:2006
Paginering:[252] p., bijl.
Illustraties:ill., tab., graf., foto's, schema
Formaat:30 x 21 cm
Begeleidend materiaal:Brief

Overige gegevens

Bergingsnummer:11.1-B
Aantal:1
Annotatie:Inclusief aanbiedingsbrief
Materiaalsoort:Scriptie
Onderzoek
Enquête
Ringband
PDF
Samenvatting:In dit onderzoek is de stadsbeleving van bewoners uit Almere en Tilburg in kaart gebracht met als doel een handvat te creëren voor de inrichting van strategisch citymarketingbeleid. Hiervoor is een stadsbelevingsmodel opgesteld dat de relatie tussen stadsbeleving en de onderdelen waaruit een stad is opgebouwd, weergeeft. In het stadsbelevingsmodel wordt stadsbeleving uiteengezet in stadskwaliteit, stadsloyaliteit en de intentie de stad aan te bevelen. De stad is in het model onderverdeeld in zeven thema’s. Dit zijn stadspromotie, evenementen in de stad, de bestuurlijke stad, de fysieke stad, de sociale stad, de economische stad en het stadsimago.
 

Descriptoren

Items:  ONDERZOEK (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  ALMERE (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  BEWONERS (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  STEDELIJKE PROMOTIE (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  TILBURG (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1619105
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en