2.2.2-215 Klanttevredenheidsonderzoek : onderzoek naar de kwaliteit van de interne dienstverlening van de Publieksdienst in 2004, 2005 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:2.2.2-215

Kenmerken

Titel:Klanttevredenheidsonderzoek : onderzoek naar de kwaliteit van de interne dienstverlening van de Publieksdienst in 2004
Auteur/Vervaardiger:Ruth Smeding
Plaats van uitgave:Almere
Uitgever:Gemeente Almere
Datering:2005
Paginering:[160] p., bijl.
Illustraties:ill., tab., schema
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:Bieb 10
Aantal:1
Materiaalsoort:Rapport
Stageverslag
Enquête
Ringband
 

Descriptoren

Items:  ALMERE (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  KWALITEIT (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  KLANTGERICHTHEID (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  ONDERZOEKSMETHODEN (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
  GEMEENTELIJKE DIENSTEN (Almere Trefwoorden Stadhuisbibliotheek\)
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1619161
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en