2.2.2-221 Citymarketing Almere 2011-2015 : samenhang en focus, 2011.03 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:2.2.2-221

Kenmerken

Titel:Citymarketing Almere 2011-2015 : samenhang en focus
Plaats van uitgave:Almere
Uitgever:Gemeente Almere
Datering:3-2011
Paginering:32 p., bijl.
Illustraties:ill., foto's, tab., graf.
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:Archief 22
Aantal:1
Annotatie:Met voorwoord vanL Ben Scholten, Wethouder Economische Ontwikkeling.
Inclusief samenvatting
Materiaalsoort:Plan
PDF
Samenvatting:De keuzes die we op het gebied van citymarketing maken in de periode 2011-2015 zijn gericht op deze korte termijn, maar staan in het licht van de doorontwikkeling van Almere tot de vijfde stad van Nederland op lange termijn. Dit citymarketingplan biedt een kader om steeds goed te blijven nadenken voor wie we deze stad bouwen en inrichten en hoe we deze doelgroepen ook weten aan te spreken.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Without limits
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1841443
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en