8.1-22-C Klanttevredenheidsonderzoek Dienst Sociale Zaken Almere 2005, 2006.01 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:8.1-22-C

Kenmerken

Titel:Klanttevredenheidsonderzoek Dienst Sociale Zaken Almere 2005
Plaats van uitgave:Almere
Uitgever:Gemeente Almere
Datering:1-2006
Paginering:54 p., bijl.
Illustraties:ill., tab., graf.
Formaat:30 x 21 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:8.1-A
Aantal:1
Annotatie:Inclusief samenvatting en conclusies
Materiaalsoort:Rapport
Onderzoek
Enquête
PDF
Samenvatting:De belangrijkste bevinding is dat de tevredenheid met de dienstverlening van de Dienst Sociale Zaken in algemene zin de afgelopen twee jaar niet veel is veranderd. Het door cliënten gegeven rapportcijfer van gemiddeld een 7 is onveranderd. Wel geven steeds meer cliënten een voldoende, wat duidt op een verbetering van de dienstverlening.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Without limits
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1841707
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en