Informatie over identificatie |
Code: | 92.01-530 |
Titel: | Uitzending Almere TV 25 maart 1995 |
Beschrijving: | 00.34 Beginleader 01.05 Presentatie 02.00 Weekjournaal (H. Schiffers) Voor de tweede keer heeft de scholengemeenschap "Het Baken" een grootscheepse enquete gehouden onder 2.500 Almeerders Een nieuw dagelijks bestuur voor Flevoland Nationale Boomplantdag bij de scool "De Bombardon"in Filmwijk; overhandiging van een cheque van fl 5.000 door wethouder Woudenberg aan schooldirecteur dhr R. Pet Symposium "Anders besturen" voor het onderwijs Tentoonstelling van 50 jaar bevrijding op Jeugdland in Stad Spreekuren in de wijken van Almere in verband met wijkbeheer 14.32 Aktueel (Meerhoeve een bijzonder project) + kijkdag politiebureau 23.16 Open microfoon (een ton voor het goede doel) 28.32 Presentatie 29.00 Baken enquete 43.13 Presentatie 43.42 ATV-sport (Nanda Haks) 53.56 Presentattie 54.23 Eindleader |
Datering: | 25-3-1995 |
Beschrijvingsniveau: | audio/video |
|
Informatie over context |
Auteur/Vervaardiger: | Almere TV |
Vervaardiger of Vormer (koppeling Partner): | Almere TV (Almere) |
|
Informatie over inhoud en structuur |
Soort tape: | Videoband (U-matic) |
|
Voorwaarden voor raadpleging en gebruik |
Voorwaarden voor raadpleging: | Deze video is niet online beschikbaar vanwege bescherming van de persoonlijke levenssfeer. |
| Deze videoband is gedigitaliseerd en is te vinden op de website van Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Vanwege auteursrechtelijke beperkingen is de video hier nog niet te bekijken, maar wel aan te vragen. |
URL: | Klik hier voor de video bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid |
Copyright: | Stadsarchief Almere |
|
Beschrijvingsbeheer |
Herkomst ontsluitingsgegeven: | Almere TV |
|
|
Gebruik |
Toestemming vereist: | Mogelijke copyright-beperkingen |
Raadpleegbaarheid: | Wordt niet uitgeleend |
Toegankelijkheid: | Niet raadpleegbaar via internet |
|
URL voor deze beschrijving |
URL: | https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1843428 |
|
Sociale media |
Delen | |
|