10.2-06-(2012) Monitor taal, lezen en rekenen 2010/2011 : brede nulmeting Almeerse basisscholen, 2012.06 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:10.2-06-(2012)

Kenmerken

Titel:Monitor taal, lezen en rekenen 2010/2011 : brede nulmeting Almeerse basisscholen
Auteur/Vervaardiger:Klaske Grimmerink
Edwin Dubbelman
Corporatieve auteur:Werkgroep Monitor
Plaats van uitgave:Utrecht
Uitgever:Oberon
Datering:6-2012
Paginering:50 p.
Illustraties:ill., tab., graf.
Formaat:0,4 KB

Overige gegevens

Bergingsnummer:PDF
Aantal:1
Annotatie:Opdrachtgever: Gemeente Almere
Materiaalsoort:Rapport
PDF
Samenvatting:In het schooljaar 2010/2011 is de tweede meting uitgevoerd van de Monitor Taal, Lezen en Rekenen. Hiertoe zijn van vrijwel alle Almeerse basisscholen (respons bedraagt 87%) de toetsresultaten verzameld van schooljaar 2010/2011. In dit rapport worden de prestaties van Almeerse leerlingen en scholen gepresenteerd. De scores worden hierbij vergeleken met de scores van het voorgaande schooljaar (2009/2010) en met de landelijke verdeling van de scores, vastgesteld door het Cito.1 De gemeente Almere heeft met de schoolbesturen vooraf duidelijke afspraken gemaakt over welke taal-, lees- en rekengegevens worden verzameld, waarom en wanneer, voor wie ze bedoeld zijn etc. Deze afspraken zijn vastgelegd in een ‘privacyprocedure’.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Without limits
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1843878
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en