Codering |
Code: | 10.2-06-(2012) |
|
Kenmerken |
Titel: | Monitor taal, lezen en rekenen 2010/2011 : brede nulmeting Almeerse basisscholen |
Auteur/Vervaardiger: | Klaske Grimmerink |
| Edwin Dubbelman |
Corporatieve auteur: | Werkgroep Monitor |
Plaats van uitgave: | Utrecht |
Uitgever: | Oberon |
Datering: | 6-2012 |
Paginering: | 50 p. |
Illustraties: | ill., tab., graf. |
Formaat: | 0,4 KB |
|
Overige gegevens |
Bergingsnummer: | PDF |
Aantal: | 1 |
Annotatie: | Opdrachtgever: Gemeente Almere |
Materiaalsoort: | Rapport |
| PDF |
Samenvatting: | In het schooljaar 2010/2011 is de tweede meting uitgevoerd van de Monitor Taal, Lezen en Rekenen. Hiertoe zijn van vrijwel alle Almeerse basisscholen (respons bedraagt 87%) de toetsresultaten verzameld van schooljaar 2010/2011. In dit rapport worden de prestaties van Almeerse leerlingen en scholen gepresenteerd. De scores worden hierbij vergeleken met de scores van het voorgaande schooljaar (2009/2010) en met de landelijke verdeling van de scores, vastgesteld door het Cito.1 De gemeente Almere heeft met de schoolbesturen vooraf duidelijke afspraken gemaakt over welke taal-, lees- en rekengegevens worden verzameld, waarom en wanneer, voor wie ze bedoeld zijn etc. Deze afspraken zijn vastgelegd in een ‘privacyprocedure’. |
|
|
Bestanden |
Bestanden: | |
|
Gebruik |
Toestemming vereist: | None |
Raadpleegbaarheid: | Without limits |
Toegankelijkheid: | Public |
|
URL voor deze beschrijving |
URL: | https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1843878 |
|
Sociale media |
Delen | |
|