10.2-06-(2014) Monitor taal, lezen en rekenen 2012/2013 : brede nulmeting Almeerse basisscholen, 2014.01 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:10.2-06-(2014)

Kenmerken

Titel:Monitor taal, lezen en rekenen 2012/2013 : brede nulmeting Almeerse basisscholen
Auteur/Vervaardiger:Klaske Grimmerink
Edwin Dubbelman
Corporatieve auteur:Werkgroep Monitor
Plaats van uitgave:Utrecht
Uitgever:Oberon
Datering:1-2014
Paginering:50 p.
Illustraties:ill., tab., graf.
Formaat:10,4 KB

Overige gegevens

Bergingsnummer:PDF
Aantal:1
Annotatie:Opdrachtgever: Gemeente Almere
Materiaalsoort:Rapport
PDF
Samenvatting:In het schooljaar 2012/2013 is de vierde meting uitgevoerd van de MonitorTaal, Lezen en Rekenen in het Almeerse basisonderwijs. Hiertoe zijn van vrijwel alle Almeerse basisscholen de toetsresultaten verzameld van schooljaar 2012/2013 (respons bedraagt 96%). In dit rapport worden de prestaties van Almeerse leerlingen en scholen gepresenteerd. De scores worden hierbij vergeleken met de scores van voorgaande schooljaren en met de landelijke verdeling van de scores, vastgesteld door het Cito.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Without limits
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1843879
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en