|
Kenmerken |
Titel: | Segregatie in het basisonderwijs in Almere |
Auteur/Vervaardiger: | Yolande Emmelot |
| Sjoerd Karsten |
| Jaap Roeleveld |
Plaats van uitgave: | Amsterdam |
Uitgever: | Kohnstamm Instituut |
Datering: | 2010 |
Paginering: | 163 p., bijl. |
Illustraties: | ill., graf., tab., fig., krt |
Formaat: | 24 x 16 cm |
|
Overige gegevens |
Bergingsnummer: | 10.2-A |
Aantal: | 1 |
Annotatie: | Rapport 839, projectnr. 40443 |
ISBN: | 978-90-6813-900-6 |
Materiaalsoort: | Boek |
| PDF |
Samenvatting: | Het onderzoek naar segregatie in het basisonderwijs in Almere bestond uit een kwantitatief onderzoek naar de leerlingpopulatie op scholen en in wijken en de ontwikkeling daarin, een verkenning onder alle basisscholen, enkele verdiepende telefonische interviews met directies van basisscholen en een literatuurstudie. We vatten de bevindingen hieronder samen.Om uitwisselingen over de bevindingen en nadenken over mogelijke oplossingen tot stand te brengen zijn twee panelgesprekken georganiseerd waarbij de bevindingen uit het onderzoek als input dienden. |
|
|
Bestanden |
Bestanden: | |
|
Gebruik |
Toestemming vereist: | None |
Raadpleegbaarheid: | Wordt niet uitgeleend |
Toegankelijkheid: | Public |
|
URL voor deze beschrijving |
URL: | https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1592943 |
|
Sociale media |
Delen | |
|