10.2-15 Segregatie in het basisonderwijs in Almere, 2010 (boek/artikel)

Hiërarchische presentatie


Codering

Code:10.2-15

Kenmerken

Titel:Segregatie in het basisonderwijs in Almere
Auteur/Vervaardiger:Yolande Emmelot
Sjoerd Karsten
Jaap Roeleveld
Plaats van uitgave:Amsterdam
Uitgever:Kohnstamm Instituut
Datering:2010
Paginering:163 p., bijl.
Illustraties:ill., graf., tab., fig., krt
Formaat:24 x 16 cm

Overige gegevens

Bergingsnummer:10.2-A
Aantal:1
Annotatie:Rapport 839, projectnr. 40443
ISBN:978-90-6813-900-6
Materiaalsoort:Boek
PDF
Samenvatting:Het onderzoek naar segregatie in het basisonderwijs in Almere bestond uit een kwantitatief onderzoek naar de leerlingpopulatie op scholen en in wijken en de ontwikkeling daarin, een verkenning onder alle basisscholen, enkele verdiepende telefonische interviews met directies van basisscholen en een literatuurstudie. We vatten de bevindingen hieronder samen.Om uitwisselingen over de bevindingen en nadenken over mogelijke oplossingen tot stand te brengen zijn twee panelgesprekken georganiseerd waarbij de bevindingen uit het onderzoek als input dienden.
 

Bestanden

Bestanden:
 

Gebruik

Toestemming vereist:None
Raadpleegbaarheid:Wordt niet uitgeleend
Toegankelijkheid:Public
 

URL voor deze beschrijving

URL: https://digitaalerfgoed.almere.nl/detail.aspx?ID=1592943
 

Sociale media

Delen
 
Startpagina|Inloggen|nl en